I) REJESTRACJA ELEKTRONICZNA Z PODPISEM
Rejestracja polega na wypełnieniu wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej, dostępnego na stronie praca.gov.pl. Wymagane jest załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji oraz opatrzeniu wniosku i załączników podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP lub podpisem elektronicznym.
Szczegółowe informacje na temat uzyskania profilu zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej dostępne są na stronie epuap.gov.pl - załóż profil zaufany.
II) REJESTRACJA ELEKTRONICZNA BEZ PODPISU ELEKTRONICZNEGO
Rejestracja polega na wypełnieniu wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej, dostępnego na stronie praca.gov.pl. Wymagane jest załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji
Po wypełnieniu ankiety należy wybrać zgłoszenie do rejestracji w powiatowym urzędzie pracy. Polega ono na wprowadzeniu niezbędnych danych na formularzu elektronicznym i kończy się wyznaczeniem terminu wizyty w urzędzie.
PROSIMY O PODANIE NUMERU TELEFONU - ułatwi nam to kontakt z Państwem!
III) REJESTRACJA W SPOSÓB TRADYCYJNY (PAPIEROWY)
Od 1 marca, by załatwić sprawy w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrześni w zakresie rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy, należy wcześniej dokonać zgłoszenia wizyty i umówić termin. Rozwiązanie umożliwi komfortową obsługę i pozwoli uniknąć oczekiwania.
Jak zarejestrować się w Urzędzie Pracy
Wizyty należy umawiać telefonicznie pod nr 61 640 35 32 lub 61 640 35 35, w godzinach obsługi klientów:
poniedziałek 8.00 – 15.00
wtorek – piątek 7.30 – 14.30