HtmlBox

Wspieranie przedsiębiorczości

Asset Publisher

od 26.02.2025 r. do 28.02.2025 r. - nabór wniosków z KFS

UWAGA PRACODAWCY!

nabór wniosków o dofinansowanie szkoleń z Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni ogłasza nabór wniosków o przyznanie środków z limitu podstawowego Krajowego Funduszu Szkoleniowego na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawców

 

Termin naboru wniosków: od 26.02.2025 r. do 28.02.2025 r. (do godz. 14.30)

 

Wniosek o przyznanie środków na kształcenie ustawiczne wraz z odpowiednimi załącznikami można składać w jeden z niżej wymienionych sposobów:

  • w formie elektronicznej (wniosek PSZ-KFS) korzystając z systemu praca.gov.pl (https://www.praca.gov.pl). Złożenie wniosku w takiej formie wymaga kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu potwierdzonego profilem zaufanym;
  • w formie papierowej składając w siedzibie Urzędu lub przesyłając pocztą tradycyjną na adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września (decyduje data
    i godzina wpływu do Urzędu).

Wnioski złożone w inny sposób niż określone powyżej nie będą podlegać rozpatrzeniu.

                             

Pula środków będących do dyspozycji w ramach naboru na 2025 rok: 435 000,00 zł

 

Środki z limitu podstawowego KFS w 2025 r. mogą zostać przeznaczone na finansowanie działań związanych z kształceniem ustawicznym pracowników i pracodawcy, zgodnych z priorytetami wskazanymi przez Ministra właściwego ds. pracy.

 

Środki KFS w roku 2025 przeznacza się na następujące priorytety:

 

Priorytet 1: Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w zawodach określonych jako deficytowe na  danym terenie tj. w powiecie lub w województwie.

W ramach priorytetu może być finansowane wyłącznie kształcenie pracownika lub pracodawcy
w zawodach zaliczonych do deficytowych w powiecie wrzesińskim lub województwie wielkopolskim, na podstawie prognozy zapotrzebowania na pracowników „Barometr zawodów 2025” (dostęp
na https://barometrzawodow.pl/). Wnioskodawca, który chce spełnić wymagania niniejszego priorytetu powinien udowodnić, że wskazana forma kształcenia ustawicznego dotyczy zawodu deficytowego na terenie powiatu wrzesińskiego bądź województwa wielkopolskiego.

Pracodawca wnioskujący o dofinansowanie kształcenia ustawicznego pracowników zatrudnionych na terenie innego powiatu niż powiat wrzesiński, powinien wykazać, że zawód jest deficytowy dla miejsca wykonywania pracy (sytuacja w danym powiecie i województwie właściwym dla wykonywania pracy).

Dofinansowywane mogą być formy kształcenia ustawicznego osób pracujących w zawodach określonych jako deficytowe jak i osób zamierzających wykonywać zadania związane z zawodem deficytowym w przyszłości.

 

Priorytet 2: Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.

W ramach priorytetu można dofinansować kształcenie ustawiczne jedynie takiej osoby, która
w ramach wykonywania swoich zadań zawodowych i/lub na stanowisku pracy korzysta lub będzie korzystała z nowych technologii i narzędzi pracy lub która wymaga nabycia nowych kompetencji niezbędnych do wykonywania pracy w związku z wdrożeniem nowego procesu.

Należy udowodnić, że w ciągu 6 miesięcy przed złożeniem wniosku bądź w ciągu 3 miesięcy od przyznania dofinansowania z KFS (zawarcia umowy) zostaną zakupione nowe maszyny i narzędzia, bądź wdrożone nowe procesy, technologie i systemy, a osoby objęte kształceniem ustawicznym będą wykonywać nowe zadania związane z wprowadzonymi/planowanymi do wprowadzenia zmianami. Potwierdzeniem może być kopia dokumentu zakupu, decyzji dyrektora/zarządu itp. oraz logiczne
i wiarygodne uzasadnianie.

 

Priorytet 3: Wsparcie kształcenia ustawicznego pracodawców i ich pracowników zgodnie z potrzebami szkoleniowymi, które pojawiły się na terenach dotkniętych przez powódź we wrześniu 2024 roku.

Wnioskodawca, który chce skorzystać ze wsparcia w ramach priorytetu musi prowadzić działalność  na terenach, na których obowiązuje rozporządzenie Rady Ministrów z 16 września 2024 roku w sprawie wykazu gmin, w których są stosowane szczególne rozwiązania związane z usuwaniem skutków powodzi z września 2024 r., oraz rozwiązań stosowanych na ich terenie (Dz. U. 2024 poz. 1859).

Przywołane rozporządzenie dotyczy następujących gmin:

1) w województwie dolnośląskim:

✓ wszystkie gminy położone na terenie powiatów bolesławieckiego, dzierżoniowskiego, jaworskiego, kamiennogórskiego, karkonoskiego, kłodzkiego, legnickiego, lubańskiego, lwóweckiego, średzkiego, świdnickiego, wałbrzyskiego, wołowskiego, ząbkowickiego, zgorzeleckiego i złotoryjskiego

oraz miasta na prawach powiatu Jelenia Góra, Legnica i Wałbrzych,

✓ w powiecie głogowskim - gmina miejska Głogów, gmina wiejska Głogów, gmina Kotla, gmina Pęcław i gmina Żukowice,

✓ w powiecie górowskim - gmina Jemielno,

✓ w powiecie lubińskim - miasto i gmina Ścinawa,

✓ w powiecie oławskim - gmina miejska Oława i gmina wiejska Oława,

✓ w powiecie strzelińskim - gmina Strzelin,

✓ w powiecie wrocławskim - gmina Kąty Wrocławskie, gmina Mietków i gmina Sobótka;

2) w województwie lubuskim:

✓ w powiecie krośnieńskim - gmina Dąbie i gmina Krosno Odrzańskie,

✓ w powiecie nowosolskim - gmina Bytom Odrzański, gmina Kolsko, gmina miejska Nowa Sól, gmina wiejska Nowa Sól, gmina Otyń i gmina Siedlisko,

✓ w powiecie słubickim - gmina Cybinka i gmina Słubice,

✓ w powiecie wschowskim - gmina Szlichtyngowa,

✓ e) w powiecie zielonogórskim - gmina Bojadła, gmina Czerwieńsk, gmina Nowogród Bobrzański, gmina Sulechów, gmina Trzebiechów i gmina Zabór,

✓ f) w powiecie żagańskim - gmina miejsko-wiejska Szprotawa i gmina wiejska Żagań oraz miasto Małomice i miasto Żagań;

3) w województwie opolskim - wszystkie gminy położone na terenie powiatów brzeskiego, głubczyckiego, kędzierzyńsko-kozielskiego, krapkowickiego, nyskiego, opolskiego i prudnickiego;

4) w województwie śląskim - wszystkie gminy położone na terenie powiatów bielskiego, cieszyńskiego, pszczyńskiego i raciborskiego oraz miasto na prawach powiatu Bielsko-Biała.

Dofinasowane formy kształcenia ustawicznego mają wspomagać wprowadzenie zmian umożliwiających utrzymanie się na rynku, pozwalających uniknąć zwolnień, zatrudnić nowych pracowników. Pracodawca musi oświadczyć oraz uzasadnić konieczność nabycia nowych umiejętności czy kwalifikacji w związku z rozszerzeniem/przekwalifikowaniem obszaru działalności firmy  z uwzględnieniem miejsca prowadzenia działalności (zgodnie z ww. wykazem gmin).

 

Priorytet 4: Poprawa zarządzania i komunikacji w firmie w oparciu o zasady przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi, rozwoju dialogu społecznego, partycypacji pracowniczej i  wspierania integracji w miejscu pracy.

Celem szkoleń dofinansowywanych w ramach priorytetu ma być wzmocnienie umiejętności zarządzania, poprawa komunikacji wewnętrznej oraz stworzenie środowiska opartego na równości, integracji i zaangażowaniu pracowników. Realizacja tych celów wpływa na budowanie kultury organizacyjnej, która sprzyja efektywności i zadowoleniu zespołu.

Priorytet ma również zachęcać do tworzenia rad pracowniczych, które pełnią istotną rolę
w zapewnianiu płynności komunikacji pomiędzy pracownikami a pracodawcą, szczególnie
w przypadkach, gdzie związki zawodowe nie są obecne.

Tematyka kształcenia ustawicznego powinna umożliwić zdobycie przez pracodawców
i pracowników wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • rozpoznawania, rozumienia i przeciwdziałania mobbingowi w miejscu pracy, co zwiększy ich uważność na sposób komunikacji i budowania relacji w ich zespołach,
  • różnych formy mobbingu, zrozumienia jego wpływu na zespół oraz skutecznego reagowania
    i zapobiegania sytuacjom o charakterze mobbingu w przyszłości,
  • rozpoznawania/uważności (szczególnie menedżerowie/pracodawcy) na zachowania i relacje
    w zespołach,
  • promowania bezpiecznego i wspierającego środowiska pracy,
  • skutków społecznych i prawnych mobbingu lub dyskryminacji,
  • wdrażania procedur przeciwdziałania i reagowania na przypadki nieprawidłowości.

 

Priorytet 5: Promowanie i wspieranie zdrowia psychicznego oraz tworzenie przyjaznych środowisk pracy poprzez m.in. szkolenia z zakresu zarządzania wiekiem, radzenia sobie ze stresem, pozytywnej psychologii, dobrostanu psychicznego oraz budowania zdrowej i różnorodnej kultury organizacyjnej.

Priorytet adresowany do wszystkich pracodawców, bez względu na rodzaj i obszar prowadzonej działalności, w ramach którego można przeszkolić każdego pracownika czy pracodawcę bez względu na wykonywaną pracę.

Szkolenia dotyczące promowania i wspierania zdrowia psychicznego oraz tworzenia przyjaznych środowisk pracy powinny obejmować szeroki zakres tematów, które pomagają zarówno menedżerom, jak i pracownikom tworzyć zdrowe, wspierające i produktywne miejsca pracy.

Przykładowe obszary, które mogą znaleźć się w zakresie tematycznym szkoleń to:

✓ rola pracodawcy w wspieraniu zdrowia psychicznego,

✓ przyczyny i skutki stresu zawodowego, wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z nimi,

✓ skuteczna komunikacja w zespole, budowanie otwartego środowiska pracy tworzenie przyjaznego środowiska pracy,

✓ różnorodność w miejscu pracy, integracja pracowników wywodzących się z różnych grup pokoleniowych,

✓ promowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, zdrowego stylu życia, technik relaksacyjnych i innych metod radzenia sobie ze stresem.

 

Priorytet 6: Wsparcie cudzoziemców, w szczególności w zakresie zdobywania wiedzy na temat polskiego prawa pracy i integracji tych osób na rynku pracy.

W ramach tego priorytetu mogą być finansowane szkolenia tylko dla cudzoziemców posiadających legalny pobyt i zatrudnienie.

Do specyficznych potrzeb pracowników cudzoziemskich można wskazać:

  • doskonalenie znajomości języka polskiego oraz innych niezbędnych do pracy języków, szczególnie w kontekście słownictwa specyficznego dla danego zawodu/branży,
  • doskonalenie wiedzy z zakresu specyfiki polskich i unijnych regulacji dotyczących wykonywania określonego zawodu,
  • rozwój kompetencji miękkich (w tym komunikacyjnych) uwzględniających konieczność dostosowania się do kultury organizacyjnej polskich przedsiębiorstw i innych podmiotów zatrudniających cudzoziemców.

 

Priorytet 7: Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w sektorze usług zdrowotnych i opiekuńczych.

Zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, świadczeniami zdrowotnymi są działania służące zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia oraz inne działania medyczne wynikające z procesu leczenia. Udzielanie świadczeń zdrowotnych odbywa się w ramach działalności leczniczej, które ustawodawca podzielił na dwa rodzaje: stacjonarne i całodobowe udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz ambulatoryjne udzielanie świadczeń zdrowotnych
(w warunkach niewymagających udzielania świadczeń w trybie stacjonarnym i całodobowym).

Celem priorytetu jest wsparcie osób zatrudnionych w sektorze usług zdrowotnych i opiekuńczych.
W ramach tego priorytetu można dofinansować kształcenie ustawiczne bezpośrednio związane
z szeroko pojętą opieką zdrowotną czy opieką społeczną. Pracodawca musi oświadczyć
o konieczności odbycia wnioskowanego szkolenia lub nabycia określonych umiejętności z zakresu usług zdrowotnych i opiekuńczych.

Należy pamiętać, że ze środków KFS nie można finansować tych samych szkoleń, na które przeznaczone są inne środki publiczne np. środki na specjalizacje pielęgniarek i położnych.

Dostęp do priorytetu ma każdy pracodawca posiadający przeważający kod PKD w sekcji Q tj. opieka zdrowotna i pomoc społeczna w działach 86 – Opieka zdrowotna, 87 – Pomoc społeczna
z zakwaterowaniem, 88 – Pomoc społeczna bez zakwaterowania. Od 2025 r. kod PKD uległ zmianie – sekcja R Polskiej Klasyfikacji Działalności.

 

Priorytet 8: Rozwój umiejętności cyfrowych.

Pracodawca wnioskujący w ramach priorytetu o dofinansowanie kształcenia ustawicznego z zakresu kompetencji cyfrowych w uzasadnieniu powinien wykazać, że tematyka wnioskowanego
do dofinansowania szkolenia i uzyskanie konkretnych umiejętności cyfrowych jest powiązane z pracą wykonywaną przez osobę kierowaną na szkolenie.

 

Priorytet 9: Wsparcie rozwoju umiejętności związanych z transformacją energetyczną

Transformacja energetyczna to długotrwały proces modyfikacji gospodarki i sieci energetycznych,
aby były bardziej zrównoważone, mniej zależne od paliw kopalnianych i bardziej efektywne energetycznie. Celem transformacji energetycznej jest zmniejszenie szkód dla klimatu, zdrowia publicznego i środowiska naturalnego.

Priorytet adresowany do pracodawców realizujących założone cele transformacji energetycznej.

 

Wniosek o przyznanie środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy musi być zgodny z obowiązującymi Zasadami przyznawania, realizowania i rozliczania pomocy dla pracodawców w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego przez Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni  i dotyczyć tylko jednego rodzaju szkolenia. W sytuacji, gdy pracodawca chce wnioskować o dofinansowanie kilku szkoleń, musi złożyć odpowiednio kilka wniosków (np. 2 różne szkolenia – 2 odrębne wnioski z odpowiednimi załącznikami).

 

Przy rozpatrywaniu i ocenie wniosków uwzględniane będą kryteria określone w § 6 ust. 5 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, tj.:

  1. zgodność dofinansowywanych działań z ustalonymi Priorytetami wydatkowania środków KFS
    na dany rok;
  2. zgodność kompetencji nabywanych przez uczestników kształcenia ustawicznego z potrzebami lokalnego lub regionalnego rynku pracy (Barometr zawodów powiat wrzesiński oraz Barometr zawodów województwo wielkopolskie; dostęp na https://barometrzawodow.pl/);
  3. koszty usługi kształcenia ustawicznego wskazanej do sfinansowania ze środków KFS w porównaniu z kosztami podobnych usług dostępnych na rynku;
  4. posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego finansowanej ze środków KFS certyfikatów jakości oferowanych usług kształcenia ustawicznego;
  5. w przypadku kursów – posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego dokumentu, na podstawie którego prowadzi on pozaszkolne formy kształcenia ustawicznego;
  6. plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób, które będą objęte kształceniem ustawicznym finansowanym ze środków KFS (w przypadku wnioskowania o kształcenie ustawiczne dla pracodawcy należy podać informacje dotyczące planów działania firmy);
  7. możliwość sfinansowania ze środków KFS działań określonych we wniosku, z uwzględnieniem limitów, o których mowa w art. 109 ust. 2k i 2m ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.

 

Ważne!!! Należy pamiętać, że środki KFS przeznacza się na finansowanie działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców co oznacza, że nabywane kompetencje przez uczestników kształcenia ustawicznego muszą być bezpośrednio powiązane z zakresem zadań zawodowych/obowiązków na danym stanowisku, potrzebami biznesowymi lub planami zatrudnieniowymi wnioskodawcy.

Wnioskodawca powinien we wniosku jasno i precyzyjnie uzasadnić konieczność realizacji konkretnej formy kształcenia ustawicznego.

Wniosek musi być złożony przed planowanym terminem rozpoczęcia kształcenia ustawicznego. Finansowaniu mogą podlegać wyłącznie działania, których realizacja rozpocznie się po złożeniu wniosku o przyznanie środków i podpisaniu umowy dotyczącej ich przyznania oraz kończące się
do 30 listopada 2025 r.

Przy planowaniu terminów rozpoczęcia kształcenia należy wziąć pod uwagę termin rozpatrzenia wniosku.

 

Do wniosku o  przyznanie  środków  z  KFS  (również składanego w wersji elektronicznej PSZ-KFS przez system praca.gov.pl) zgodnie z § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego należy dołączyć:

1) zaświadczenia lub oświadczenie o pomocy de minimis, w zakresie, o którym mowa w art. 37 ust. 1 pkt 1  i ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej  - Oświadczenie dotyczące otrzymanej w okresie ostatnich 3 lat pomocy de minimis oraz pomocy de minimis w rolnictwie i rybołówstwie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 1 do wniosku. Pracodawca może nieodpłatnie zweryfikować wysokość udzielonej mu pomocy de minimis w Systemie Udostępniania Danych o Pomocy (SUDOP) pod adresem https://sudop.uokik.gov.pl.

2) informacje określone w przepisach wydanych na podstawie art. 37 ust. 2a ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej – należy dołączyć odpowiedni formularz (na druku stanowiącym załącznik nr 2A -  przy ubieganiu się o pomoc de minimis" lub załącznik 2B - przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie) stosowny do zakresu prowadzonej działalności,

3) kopię dokumentu potwierdzającego oznaczenie formy prawnej prowadzonej działalności w przypadku braku wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - np. umowa spółki cywilnej, statut w przypadku stowarzyszenia, fundacji czy spółdzielni lub inne dokumenty właściwe dla jednostek budżetowych, szkół, przedszkoli wraz
z dokumentem wskazującym osobę umocowaną do reprezentowania pracodawcy,

4) program kształcenia ustawicznego opatrzony pieczęcią Realizatora (dotyczy kursów i studiów podyplomowych), zawierający nazwę kształcenia, liczbę godzin kształcenia, cenę kształcenia, plan nauczania oraz formę zaliczenia lub zakres egzaminu w przypadku ubiegania się o sfinansowanie kosztów egzaminów,

5) wzór dokumentu wystawianego przez realizatora usługi potwierdzającego kompetencje nabyte przez uczestników kształcenia ustawicznego, o ile nie wynika on z przepisów powszechnie obowiązujących.
 

Urząd zastrzega sobie prawo żądania dodatkowych dokumentów niewymienionych powyżej, pozwalających na rozstrzygnięcie ewentualnych wątpliwości niezbędnych do rozpatrzenia wniosku.

 

Wniosek pozostawia się bez rozpatrzenia o czym informuje się pracodawcę na piśmie, w przypadku:

1) niepoprawienia wniosku we wskazanym przez Urząd terminie lub

2) niedołączenia załączników wymaganych zgodnie z § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Pracy
i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

 

Przed wypełnieniem dokumentów należy dokładnie zapoznać się z rozporządzeniem Ministra Pracy
i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz Zasadami przyznawania, realizowania i rozliczania pomocy dla pracodawców
w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego przez Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni.

 

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 61 640 35 58, 61 640 35 55
oraz na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni.

Wniosek w formie papierowej oraz Zasady przyznawania, realizowania i rozliczania pomocy dla pracodawców w ramach KFS przez Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni dostępne są na stronie Powiatowego Urzędu Pracy: www.wrzesnia.praca.gov.pl w zakładce dokumenty do pobrania → pracodawcy i przedsiębiorcy → Krajowy Fundusz Szkoleniowy.

Wniosek w formie elektronicznej (PSZ-KFS) dostępny będzie w terminie naboru na www.praca.gov.pl.

 

Klauzula informacyjna RODO dla klientów urzędu (pracodawcy)

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że:

 

  1. Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, reprezentowany przez Dyrektora PUP, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych – iod@pupwrzesnia.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu takich jak finansowanie działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników
    i pracodawców, finansowanie kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, jednorazowe refundowanie poniesionych kosztów z tytułu opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne w związku z zatrudnieniem skierowanego bezrobotnego, refundowanie części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych w ramach prac interwencyjnych, zwrot części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne bezrobotnych w ramach robót publicznych, organizację staży, przygotowania zawodowego dorosłych na podstawie:
  1. art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
    27 kwietnia 2016 r.
  2. ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  1. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczonymi przez nich usługami wsparcia prawnego, informatycznego, ochrony danych osobowych.
  2. Dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie
    z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, tj. przez 50 lat.
  3. Każdy ma prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w dowolnym momencie.
  4. Każdy ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie jego danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
  5. Podanie danych osobowych jest wymogiem prawnym wskazanym w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz warunkiem zawarcia umowy. W przypadku niepodania danych osobowych Administrator odmówi realizacji celu wskazanego w pkt. 3.

 

 

Dyrektor

Powiatowego Urzędu Pracy

we Wrześni

Anna Lider

/-/ podpis elektroniczny

 

Załączniki

Zarządzenie 8_2025
Zarządzenie 8_2025.pdf 314 KB
wniosek KFS
wniosek KFS.docx 88 KB
Wniosek KFS
Wniosek KFS.pdf 953 KB
Oświadczenie - pomoc de minimis
Oświadczenie - pomoc de minimis.docx 34 KB
Oświadczenie - pomoc de minimis
Oświadczenie - pomoc de minimis.pdf 184 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.docx 104 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf 831 KB
Formularz informacji - pomoc w rolnictwie i rybołówstwie
Formularz informacji - pomoc w rolnictwie i rybołówstwie.doc 39 KB
Formularz informacji - pomoc w rolnictwie i rybołówstwie
Formularz informacji - pomoc w rolnictwie i rybołówstwie.pdf 186 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 1
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 1.doc 54 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 1
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 1.pdf 190 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 2
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 2.doc 51 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 2
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 2.pdf 434 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 3
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 3.doc 50 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 3
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 3.pdf 194 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 4
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 4.doc 49 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 4
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 4.pdf 186 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 5
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 5.doc 49 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 5
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 5.pdf 187 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 6
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 6.doc 47 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 6
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 6.pdf 185 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 7
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 7.doc 60 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 7
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 7.pdf 196 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 8
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 8.doc 48 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 8
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 8.pdf 183 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 9
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 9.doc 48 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 9
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 9.pdf 185 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 10
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 10.doc 47 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 10
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 10.pdf 186 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 11
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 11.doc 47 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 11
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 11.pdf 184 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 12
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 12.doc 48 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 12
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 12.pdf 185 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 13 (1)
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 13 (1).doc 54 KB
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 13
Oświadczenie Pracodawcy o spełnieniu Priorytetu 13.pdf 192 KB
umowa KFS
umowa KFS.pdf 410 KB
Oświadczenie pracodawcy o zawarciu umowy z pracownikiem
Oświadczenie pracodawcy o zawarciu umowy z pracownikiem.docx 17 KB
Oświadczenie pracodawcy o zawarciu umowy z pracownikiem
Oświadczenie pracodawcy o zawarciu umowy z pracownikiem.pdf 351 KB
imienny wykaz uczestników kształcenia
imienny wykaz uczestników kształcenia.docx 21 KB
imienny wykaz uczestników kształcenia
imienny wykaz uczestników kształcenia.pdf 188 KB
Oświadczenie o braku powiązań z Rosją
Oświadczenie o braku powiązań z Rosją.doc 54 KB
Oświadczenie o braku powiązań z Rosją
Oświadczenie o braku powiązań z Rosją.pdf 456 KB
Dane uczestników kształcenia
Dane uczestników kształcenia.docx 22 KB
Dane uczestników kształcenia
Dane uczestników kształcenia.pdf 369 KB
Instrukcja wypełniania wniosku elektronicznego KFS 2025
Instrukcja wypełniania wniosku elektronicznego KFS 2025.pdf 901 KB
Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display

Zapisz się na newsletter w wybranej kategorii

Brak dostępnych newsletterów